Rejestracja i informacja: 71 747 77 77

Rekrutacja na stanowisko: Koordynator ds. Nadzoru nad Inwestycjami (Project Manager Operations)

Opis oferty

Staramy się być blisko. Blisko naszych pacjentów i ich problemów. Chcemy, by czuli się po prostu dobrze. By życie na dializach nie było przykrym obowiązkiem i by mimo wszystko mogli: „wygarniać, ile się da” – jak sami często mówią😊 Dlatego na co dzień: pracujemy w oparciu o autorski system jakości leczenia oraz zabiegamy o zmiany w systemie zdrowia, by osoby dializowane były coraz lepiej leczone. Poza tym pacjenci DaVita regularnie otrzymują informacje nie tylko o swoim stanie zdrowia, lecz także o tym, jak ich stacja dializ wypada na tle innych ośrodków DaVita.

Wiemy, że nasza praca jest ważna i odpowiedzialna. Dlatego też staramy się na co dzień tworzyć taką atmosferę, by nam samym „chciało się chcieć”. Służą temu m.in. takie inicjatywy jak: konkurs Wall of Fame, w trakcie którego pacjenci i personel razem pracują kreatywnie i tworzą prace artystyczne na wybrany temat, Spirit Week, podczas którego integrujemy się poza murami stacji, DaVita Run, czyli zawody sportowe w celach charytatywnych, podczas których integrujemy całe środowisko nefrologiczne w Polsce, czy wreszcie Walkabout Challenge, czyli miesiąc piechurowania, w jakim może wziąć udział każdy pracownik DaVita na całym świecie i nie tylko zadbać o swoją kondycję, lecz także „wychodzić” datek dla Bridge of Life – fundacji DaVita, która niesie pomoc nefrologiczną tam, gdzie jest ona niedostępna. Nie zapominamy też o wymianie doświadczeń i docenianiu naszych osiągnieć, dlatego każdej jesieni organizujemy wewnętrzną konferencję naukową: Annual Clinic Leaders Meeting oraz galę: Night of Honor!

Pracujemy ramię w ramię. W dobrych relacjach. W rozwijającej się i nagradzanej organizacji. Brzmi jak miejsce dla Ciebie?

 

W związku z rozbudową naszego zespołu poszukujemy na stanowisko:

Koordynator ds. Nadzoru nad Inwestycjami

(Project Manager Operations)  

 

 Co będziesz robił w ramach Twoich obowiązków:

  • koordynował prace projektowe i nadzór inwestorski przy budowie nowych obiektów;

  • nadzorował prace remontowe, modernizacyjne i adaptacyjne w istniejących stacjach dializ;

  • aktywnie poszukiwał nowych nieruchomości (zabudowanych i/lub niezabudowanych) pod lokalizacje dla stacji dializ;

  • weryfikował status formalno-prawny i techniczny nieruchomości, w tym opracowywał raporty technical due diligence (TDD);

  • prowadził wszystkie etapy inwestycji, od opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), przez uzyskiwanie pozwoleń i zgód administracyjnych, wybór wykonawców, negocjowanie i sporządzanie umów, nadzór nad fazą projektową i wykonawczą, aż po odbiór prac i rozliczenie;

  • kontrolował koszty, harmonogramy i jakość realizowanych projektów;

  • monitorował okresy gwarancyjne i organizował przeglądy techniczne;

  • współpracował z wykonawcami i instytucjami administracji publicznej;

  • współpracował/nadzorował prace inwestora zastępczego oraz inspektora nadzoru;

  • ściśle współpracował z zespołem operacyjnym, technicznym i kierownikami stacji dializ.

 

Najlepszy kandydat to taki, który:

  • ma minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • ma wykształcenie wyższe techniczne;

  • zna prawo budowlane i instalacji technicznych;

  • zdobył doświadczenie w prowadzeniu pełnego procesu inwestycyjnego, w tym opracowywania PFU, negocjowania umów i nadzoru nad wykonawcami;

  • zna bardzo dobrze pakiet MS Office, szczególnie Excela;

  • jest gotowy do częstych podróży służbowych na terenie całej Polski;

  • dba o bardzo dobrą organizację pracy własnej, wykazuje samodzielność i inicjatywę;

  • ma rozwinięte umiejętności negocjacyjne.

 

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

  • bezpieczne i stabilne warunki pracy w ramach umowy o pracę (chcemy, abyś dołączył do nas na dłużej);

  • ciekawa, pełna wyzwań praca;

  • możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie, poznawania najlepszych praktyk wypracowywanych w grupie DaVita na całym świecie i udział w ambitnych projektach;

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia;

  • służbowy samochód, laptop i telefon;

  • dynamiczne środowisko pracy;

  • życzliwa atmosfera pracy, wsparcie zespołu, sprawna organizacja pracy;

  • unikatowa kultura organizacyjna wyrażona słowami „Najpierw społeczność, potem firma”;

  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy i szereg wspierających inicjatyw;

  • wsparcie rozwoju poprzez udział w szkoleniach;

  • spotkania integracyjne i brak dress code;

  • ubezpieczenie na życie;

  • pizzowe ostatnie piątki miesiąca;

  • zniżki do Teatru Muzycznego Capitol.

 

Zainteresowana? Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

 

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych w niniejszym procesie rekrutacyjnym jest DaVita sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Legnicka 48 bud. F, 54-202 Wrocław (Pracodawca). Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane będą w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko w nim wskazane. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym Twoich praw jako podmiotu danych, znajdziesz tutaj

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj już teraz!

Skorzystaj z formularza aplikacyjnego

Chcesz się dowiedzieć więcej? Zadzwoń!

Znajdź ośrodek dializ blisko siebie

Tutaj znajdziesz dane kontaktowe i informacje o godzinach otwarcia ośrodków dializ w Twojej okolicy.

Sprawdź

Kalkulatory medyczne

Skorzystaj z prostych kalkulatorów medycznych i sprawdź różne parametry Twojego zdrowia.

Czytaj więcej